czwartek, 23 maja 2013

Chciałem mieć szczęście, chcieć nie znaczy móc...

''Uważaj mama zobaczy '' 
mówiła moja siostra jakiś rok temu kiedy widziała na rękach,  
ramionach czy gdzieś indziej podłużne strupy, 
które kilka dni temu były otwartymi ranami, 
a rany pękająca skóra pod ostrzem żyletki.

Dobry dzieciak, nigdy mnie z niczym nie wydała, 
wiele widziała, wile razy przytulała kiedy płakałam,
a teraz podnosi mnie z podłogi kiedy pod wpływem alkoholu potknę się o coś.
 

Wiem jedno, że gdyby teraz mnie zobaczyła
sumienie nie pozwoliło by jej trzymać takiej tajemnicy.

Jest gorzej to prawie pół roku silnej woli.
Teraz nawet tabletki przestały spełniać swoje zadanie.
Bawie się nimi.


Wiem, że to o czym myślę jest cholernie złe 
ale przecież nikomu nie muszę się tłumaczyć.


Zbieram być może to właśnie tak zaplanuje.



Dobry kawał rapu idealnie pasuje do mojej upadającej duszy.

''Może Ciebie spotkam znowu, zaczniemy od początku
Oferuję siebie, przecież i tak nie mam majątku''


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=RYlkficl2cs

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz