środa, 5 czerwca 2013

I die everytime you walk away..

Z każdym dniem to wygląda gorzej.
Zabawne jak można za kimś tęsknić, czuć chłód myśląc o dotyku.
Powolne zamarzanie, czuje się jak na Syberii.
Moje ciało wie, że nigdy już nie poczuje jej dotyku myśl,
wspomnienie o tym nie rozgrzewa, a chłodzi.
Chłód w duszy, pustka, bezgraniczna ciemność
to właśnie czuje kiedy myślę o jej braku.

Jeszcze nie dawno wstawałam myśląc,
że dam radę, wszystko idzie do przodu,
jakoś to przejdę tak jak wcześniejszą miłość.
Teraz, ah kurwa teraz budzę się,
przypominam sobie jej twarz albo jakieś wspomnienie,
głos, cokolwiek i leżę płacząc 10 min, 15, pół godziny,
zależy od dnia od tego czy my się śniła.

Sny, czasem czuje, czuje jakby ona była tam taka żywa, prawdziwa.
Kiedy kładzie mi rękę na ramieniu albo przytula,
budzę się rano i czuje tak wyraziście jakby to się przed chwila zdarzyło.

Kiedy płacze tak bardzo bym chciała
żeby spojrzała na mnie tymi pięknymi oczami,
popatrzyła w moje tak głęboko,
powiedziała dasz radę Angelka :)
i mnie przytuliła jak w majówkę.
Za każdym razem kiedy o tym myślę coś we mnie pęka.
Taka puszka pandory się otwiera ból, rozpacz, łzy, dreszcze.., samo zło.

Ostawiłam leki żeby czuć tylko co z tego jak nie mam co.
Przeglądam różne strony, profile, widzę ludzi na ulicy,
nikt nie jest dla mnie tak wyjątkowy jak ona,
nikt nie wyzwala we mnie takich odczuć.
Fascynacji, podniecenia, tego ciepła przy serduszku,
ściskania w żołądku, mrowienia w placach,
poczucia miejsca, szybszego bicia serca.

Jest jałowo, obojętnie, nijak,
serce nie przyspiesza, oczy się nie zachwycają,
jedyny rodzaj ucisku jaki odczuwa mój żołądek to ten po długim piciu,
a palce nawet jak mi zdrętwieją to nie mrowią. 

Nie potrafię słuchać pozytywnego rapu, neutralnego.
Moja Lista odtwarzania posiada same smutne kawałki o miłości.


 ''i gdy przez gardło spłynął znowu kieliszek
chciałeś wykręcić jej numer i ją usłyszeć''

Magia i ona (tekst)
TMK aka Piekielny & TNR - Magia i Ona (Szusty Blend) (track)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz