piątek, 9 września 2011

Wybór

Przepraszam za długą nie obecność, ale play nie chce mi wrócić transferu.
No pewnie sobie jeszcze z miesiąc poczekam.
Jak nie którym wiadomo chodzę do pierwszej TF już rozwijam technikum fryzjerskie.
Czy jest to dobry wybór dowiem się pewnie dopiero za jakieś siedem lat.
Jednak to chyba był jedyny dobry na tę chwilę.
Miasto w którym mieszkam jest małe i w kwestii szkól ponad gimnazjalnych  są zaledwie trzy do wyboru.
Wszelkiego rodzaju zawodówki odpadają.
Kierunków jest niewiele i są w większości producentami ludzi bez pracy.
Trochę nie pasuje  do tej szkoły, ale ten rok się przemęczę już w przyszłym będę mogła wyglądać jak żywnie będzie mi się podobało.
Teraz mam ograniczenie wyrażanie siebie poprzez ubiór. 
Nie brakuje u mnie w szkole pokemonów no i standard wiadomo są ludzie i taborety.
Ale też pozytywnie potrafi zaskoczyć. Beatbox Mateusza no oddaje hołd mistrzowi.
Planuje poważne zakupy tylko brakuje mi środków.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz