niedziela, 21 kwietnia 2013

A wiedziałaś, że upadnę i w końcu stracę rozum.

Jest coraz gorzej niszczę siebie, jestem wyprana z uczuć, z delikatności,
z trzeźwego myślenia, zdrowego rozsądku. Łamie własne granice.


I mimo to nadal czekam i będę czekać, nadal kocham i będę kochać.
Wiara to chyba to co mam najbardziej zakorzenione w sobie.
Wierze, że te słowa, obietnice nigdy nie były puste, że były prawdziwe.
Że miłość była prawdziwa, łzy, pocałunki, spojrzenia, że to było prawdziwe, z miłości. 


Że nie byłam epizodem, a może i byłam, strasznie to brzmi odbija się echem w mojej głowie.

Byłam epizodem te dwa słowa wypełniają głowę, duszę, serce.
Robią zniszczenia jak plagi egipskie.
Powodują, że mam zamiar zniszczyć siebie do końca.

Od środy

dwie bułki, jeden obiad, zapominam co to głód powoli.

_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
  • eros
Miłość eros jest odpowiednikiem miłości romantycznej. Charakterystyczne dla tego typu miłości jest zafascynowanie kochaną osobą. Osoby prezentujące ten typ wierzą w miłość od pierwszego wejrzenia i jest to wręcz pożądane by w taki właśnie sposób zakochać się i stworzyć związek doskonały, w którym miłość będzie wieczna. Partnerzy pragną być do siebie podobni, jak najwięcej czynności wykonywać wspólnie. Charakterystyczny też jest silny pociąg fizyczny, dlatego też dość wcześnie uwzględniany jest element seksualności. Partnerom zależy na tym, by drugiej osobie dostarczać jak największej ilości przyjemności, w tym także w sferze seksu.

  • ludus
Ludus traktuje miłość jako zabawę. W grze tej polega głównie na tym by zwyciężyć, a więc wykazać się większymi zdolnościami, dowieść swej wyższości nad partnerem. Seks w takim związku, to forma zaspokojenia jedynie własnych przyjemności. Jeśli w sferze seksualnej wystąpią jakieś problemy, to zamiast starać się je rozwiązać, przedstawiciele tego typu miłości poszukają raczej nowego partnera. W wyrażaniu ludus nierzadko obserwuje się koncentrację na własnej osobie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz