sobota, 27 kwietnia 2013

Podobno… Podobno taka jedna mnie kochała

Patrze na zdjęcie, jej oczy.
Ogarnia mnie fala bólu, leją się łzy.
Wiem, że dzisiejsza noc będzie nie przespana.
Dzisiaj znów będę tęsknić, marzyć, że kiedyś się zmieni,
że jeszcze kiedyś coś z tego będzie.
Mieszkanie, kot, pies, do śmierci.

Żałuje tak wielu słów wypowiedzianych w złości,
słów z których żadne nie było prawdą.
Miałaś być ostatnia szansa, zmarnowana.
Nie było na co liczyć do czego wracać.

Tak bardzo wierzę, że kiedyś zrozumie,
że zmieni swoje zachowanie, że jeśli kocha to faktycznie to zrobi.
Że jeśli kocha to będzie o tym pamiętać o
obietnicach,
marzeniach,
uczuciach,
wspomnieniach,
planach,
chwilach.

O muzyce, która słuchałyśmy.
O słodyczach, zupkach chińskich itd, które razem jadłyśmy.
O rzeczach które robiłyśmy razem które nas łączyły.
O miejscach w których byłyśmy i chciałyśmy być.

''Dziękuję Ci za dawanie nadzieji iż kiedyś wszystko się ułoży...''
''Jesteś dla mnie osoba której nie potrafię opuścić''

3 komentarze:

  1. Czy mógłbym ten tekst zostać wykorzystany w własnych celach ?
    Np muzyki ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Został już użyty przeze mnie.
    Najczęściej tytuły moich postów są krótkimi fragmentami utworów które słucham.
    Jest to fragment utworu jednego z moich ulubionych raperów TMK aka Piekielny:
    Podobno jestem twardy jak skała,
    Podobno, podobno taka jedna mnie kochała

    OdpowiedzUsuń