sobota, 27 kwietnia 2013

Paradise Circus / Pamiętam, Kocham, Czuje..

''Jesteś dla mnie bardzo ważna i bardzo mi na Tobie zależy''
Więc co Ty do cholery zrobiłaś, gdzie jesteś, czemu pozwoliłaś mi na upadek.
Czemu odeszłaś zraniłaś słowami, czynami, obietnicami.
Porzuciła jak zepsutą zabawne.

Buszuje na fb czytam stare komentarze,
oglądam posty, patrze na zdjęcia zadedykowane dla mnie,
zdjęcia pamiętam jak głaskałam i całowałam te policzki,
patrzyłam w te oczy, przytulałam to ciało, czułam perfumy....

Kocham i nie chcę kochać.
Tęsknie i tęsknić nie chce.
Wierzę, mam nadzieję i  nie chce aby tak było.
Nie potrafię postawić się konkretnie po którejś ze stron.
Chciałabym zapomnieć o wszystkim i żyć tak jak żyłam,
a z drugiej strony chce to pamiętać i przypominać sobie wierząc, że los nie złączył nas na chwilę.
Nie wiem sama co mam zrobić, idę żyć, starać się żyć od nowa.

Może jeszcze kiedyś zobaczysz szanse dla nas, może jeśli faktycznie mnie kochałaś to przypomnisz sobie o mnie.
Jeśli nie to będzie znaczyło, że byłam kolejnym zauroczeniem w Twoim życiu.
Nic nie znaczącym epizodem.

Dusze się powietrzem, które jest mi potrzebne do życia. 
Wiem, że teraz żyje Ci się lepiej,
że jesteś wolna, szczęśliwa i masz przed sobą nowe życie, inne.

Nie będę się w nie pakować po raz kolejny, prosić, błagać o bycie razem.
Teraz będzie Ci na pewno lepiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz